-

Warsztaty discovery workshop

Bez względu na to, czy rozpoczynasz nowy projekt, czy chcesz ulepszyć istniejący (być może w ramach procesu redesignu lub wdrażania nowych funkcji), nasze warsztaty discovery workshop posłużą jako idealny punkt wyjścia.

Co to jest discovery workshop?

Discovery workshop to wspólne spotkanie między firmą tworzącą oprogramowanie a klientem w celu zdefiniowania celów, wymagań i zakresu nowego projektu. Warsztaty produktowe zazwyczaj obejmują następujące tematy:

  • zrozumienie potrzeb biznesowych klienta,
  • zdefiniowanie problemu, który ma rozwiązać projekt,
  • identyfikację grupy docelowej,
  • określenie kryteriów sukcesu projektu,
  • opracowanie planu projektu.

Jakie są korzyści z warsztatów discovery?

Dobrze przeprowadzona sesja discovery jest idealna do pracy nad istniejącymi projektami, a także do tworzenia nowych produktów. Warsztaty mogą pomóc w osiągnięciu kilku celów związanych z projektem, m.in.:

  • zaoszczędzić czas i pieniądze dzięki uniknięciu kosztownych błędów,
  • uzyskać lepsze zrozumienie potrzeb biznesowych,
  • dokładniej zdefiniować zakres projektu,
  • zbudować silniejsze relacje z zespołem programistów,
  • zwiększyć szanse na sukces projektu.
Cena za warsztaty produktowe discovery workshop jest uzależniona od złożoności omawianego projektu.

Ile kosztują warsztaty discovery?

Koszt discovery workshop zależy od stopnia złożoności projektu. Oferujemy jednak różne opcje cenowe, aby dopasować się do Twojego budżetu.

W zespole Droptica są konsultanci i eksperci z doświadczeniem w organizacji warsztatów discovery.

Dlaczego warto wybrać warsztaty z Droptica?

Droptica jest wiodącą firmą programistyczną z ponad 10-letnim doświadczeniem. Nasz zespół składa się z konsultantów-ekspertów, którzy pomogą Ci:

  • zrozumieć Twoje potrzeby biznesowe,
  • zdefiniować problem, który próbujesz rozwiązać,
  • zidentyfikować grupę docelową,
  • opracować plan projektu zgodny z budżetem i harmonogramem.

Przygotowanie do warsztatów discovery - przewodnik dla klientów

Aby warsztaty discovery workshop były jak najbardziej produktywne i wnikliwe, ważne jest, aby klienci byli odpowiednio przygotowani. Oto jak możesz przygotować się do naszej wspólnej sesji:

Jasne cele

Opracuj zdefiniowany zestaw celów i rezultatów, które chcesz osiągnąć podczas warsztatów. Nada to właściwy kierunek i punkt skupienia naszym dyskusjom na temat projektu.

Zaangażowanie udziałowców

Upewnij się, że kluczowi decydenci i interesariusze z Twojego zespołu mogą wziąć udział w warsztatach. Ich spostrzeżenia i opinie będą nieocenione podczas warsztatów produktowych.

Wstępny research

Kiedy w trakcie warsztatów będziemy zagłębiać się w szczegóły, wszelkie wstępne badania rynku, analizy konkurencji lub opinie użytkowników, które uda Ci się wcześniej zebrać, będą świetnym punktem wyjścia.

Otwarty umysł

Bądź otwarty na nowe pomysły i perspektywy. Warsztaty produktowe to przestrzeń do eksploracji i innowacji, a przy odpowiednim nastawieniu może to przynieść wiele korzyści.

Pytania i wątpliwości

Spisz wszelkie konkretne pytania lub wątpliwości, które chciałbyś poruszyć podczas sesji discovery z naszym zespołem. Dzięki temu żaden problem nie zostanie pominięty.

Poznanie technologii

Jeśli istnieją konkretne technologie lub platformy, którymi jesteś zainteresowany, ich podstawowe zrozumienie może pomóc w naszych dyskusjach. Jesteśmy jednak po to, aby przeprowadzić Cię przez wszystkie szczegóły techniczne.

Dokumentacja

Przynieś ze sobą wszelkie istotne dokumenty biznesowe, persony użytkowników lub poprzednie briefy projektowe, które mogą zapewnić kontekst i głębię naszej dyskusji podczas warsztatów discovery. 

Odpowiednie przygotowanie pomoże zmaksymalizować wartość warsztatów i przygotować grunt pod opracowanie skutecznej strategii cyfrowej.

Nasz trzyetapowy proces warsztatów produktowych

1. Przed warsztatami

Wstępny kontakt

Zaczynamy od zrozumienia Twoich unikalnych potrzeb, aspiracji i zakresu projektu.

Wskazówki dotyczące przygotowań

Zapewniamy szczegółowy przewodnik na temat tego, jak się przygotować, aby uzyskać maksymalną wartość z warsztatów.

Wstępny research

Nasz zespół rozpoczyna podstawową analizę, gromadząc dane na temat trendów rynkowych, benchmarków konkurencji i potencjalnych możliwości istotnych dla Twojej firmy.

Planowanie i logistyka

Współpracujemy z Tobą, aby ustalić dogodną datę i godzinę, zapewniając, że wszyscy kluczowi partnerzy będą mogli wziąć udział w warsztatach.

2. Podczas warsztatów

Dogłębna analiza

Wspólnie zagłębiamy się w podstawowe cele Twojej firmy, wyzwania i dynamikę rynku.

Wspólna burza mózgów

Podczas angażujących sesji badamy każdą możliwą drogę dla Twojej strategii.

Informacja zwrotna od interesariuszy

Bezpośrednie opinie kluczowych członków Twojego zespołu są uwzględniane przy formułowaniu strategii.

Opracowanie strategii/planu projektu

Na podstawie naszych dyskusji rozpoczynamy tworzenie wstępnej strategii lub planu projektu dostosowanego do Twoich potrzeb.

3. Po warsztatach discovery

Szczegółowy plan działania

Po warsztatach discovery otrzymasz kompleksowy przewodnik przedstawiający przebieg projektu od jego powstania do ukończenia.

Pętla informacji zwrotnych

Tworzymy kanały komunikacji dla ciągłej informacji zwrotnej, zapewniając, że strategia ewoluuje i jest zgodna z Twoją wizją.

Realizacja i rozwój

Mając jasny plan działania, przechodzimy do fazy rozwoju, przekształcając plany strategiczne w skuteczne rozwiązania cyfrowe.

Przegląd i iteracja

Po zakończeniu realizacji projektu, analizujemy wyniki, mierzymy rezultaty i dokonujemy iteracji w oparciu o rzeczywiste informacje zwrotne i wskaźniki wydajności.

Zarezerwuj warsztaty produktowe już dziś!

Aby dowiedzieć się więcej o naszych sesjach discovery workshop, skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy Ci wystartować.