Jak możemy Ci pomóc?
Usługi finansowe rozwijają się bardzo szybko. Dotrzymamy Ci kroku i będziemy towarzyszyć Ci przez całą drogę z Twoją stroną internetową - od koncepcji, planowania architektury i projektu, poprzez wykonanie, aż po hosting i utrzymanie. A wszystko po to, aby pomóc Ci rozwinąć Twój biznes.
Droptica wykazała się wiedzą, profesjonalizmem i zaangażowaniem na wszystkich etapach współpracy. Pracownicy Droptica, jako członkowie mieszanego zespołu projektowego, byli zaangażowanymi partnerami w realizacji wspólnie wypracowywanych pomysłów. Zespół Droptica szybko zrozumiał naszą branżę i potrzeby. Jako część zespołu projektowego Domu Maklerskiego BOŚ zaproponowali odpowiednie rozwiązania. W dużej mierze to dzięki pracy specjalistów Droptica teraz możliwy jest sprawny rozwój naszej strony internetowej o nowe funkcjonalności.
Przemysław Sobotowski, Opiekun Projektu, Zastępca Dyrektora Domu Maklerskiego BOŚ
Rozwiązania cyfrowe dla sektora usług finansowych
Oddziały firmy na mapie i listingu
Aby ułatwić klientom znalezienie najbliższego oddziału Twojej firmy, możemy umieścić pinezki na mapie. Mogą je filtrować w zależności od tego, czego potrzebują, na przykład placówek udzielających kredytów samochodowych lub agencji ubezpieczeń turystycznych. Po wykonaniu tej czynności zobaczą listę odpowiednich oddziałów tuż pod mapą.
Zarządzanie treścią dla wielu redaktorów
Wiele osób w Twojej firmie pracuje nad tą samą treścią (edytowanie, dodawanie mediów, publikowanie)? Dzięki jasnym przepływom pracy w Drupalu każdy uczestnik procesu tworzenia treści ma przypisany status, taki jak wersja robocza dla pisarza lub przegląd SEO dla specjalisty SEO. Gdy ktoś zakończy swoją pracę, treść przechodzi do kolejnego etapu i jej właściciela.
Zaawansowane zarządzanie uprawnieniami
Aby zwiększyć bezpieczeństwo danych w witrynie, możemy wprowadzić wiele ról do zarządzania treścią na poszczególnych podstronach. Drupal pozwala na dodanie nieograniczonej liczby ról. Dzięki temu określisz, kto w Twojej firmie może mieć dostęp i prawa do edycji sekcji aktualności, strony docelowej, niektórych niestandardowych funkcji lub innych części Twojej witryny.
Wieloetapowe i złożone formularze
Formularz może być rozbudowany i przyjazny jednocześnie. Jeśli musisz zadać wiele pytań, możemy podzielić zbieranie tych danych na kilka etapów. Użytkownicy widzą jeden krok na raz, więc nie czują się przytłoczeni. Wypełnianie formularza może być dla nich jeszcze mniej męczące, gdy dodamy różne typy elementów, takie jak pola wyboru i listy rozwijane.
Automatyzacja marketingu
Możemy zintegrować Twoją witrynę z platformą automatyzacji marketingu, która pomoże Ci w powtarzalnych zadaniach. Na przykład trzy miesiące po zakupie ubezpieczenia samochodu, klient może otrzymać automatyczną wiadomość e-mail o możliwości ubezpieczenia opon. Albo, jeśli użytkownik odwiedził stronę z ofertą pożyczki, zobaczy baner z tą ofertą na wszystkich podstronach, na które wejdzie w następnej kolejności.
Multisite
Posiadasz wiele stron internetowych pod osobnymi adresami URL? Dzięki instalacji funkcjonalności multisite, możesz użyć jednej bazy kodu do obsługi wielu stron. Każda z nich pozostaje niezależna - z własną bazą danych i zawartością. Strony te mogą być nawet hostowane na oddzielnych serwerach. Ponadto multisite pozwala na szybsze tworzenie nowych witryn, ponieważ wykorzystuje elementy i funkcje z innych stron internetowych.
Obsługa czatu
Czas to pieniądz, szczególnie w branży finansowej. Możemy sprawić, że Twoi klienci oszczędzą tę cenną walutę poprzez zastosowanie czatu na Twojej stronie. Możemy zintegrować Twoją witrynę z rozwiązaniem Facebooka lub bardziej rozbudowanym systemem czatu, takim jak LiveChat. Dzięki temu Twoi klienci nie będą musieli czekać długimi godzinami na odpowiedź na zadane pytania.
Przejrzysta prezentacja złożonych danych
Strona na Drupalu może pobierać duże ilości danych z wewnętrznych systemów za pośrednictwem API, przetwarzać je i wyświetlać w przystępnej formie. W ten sposób możesz prezentować notowania giełdowe w tabeli lub dane z rynków finansowych na wykresach. Dzięki temu złożone dane staną się bardziej zrozumiałe dla użytkowników docelowych.
Program lojalnościowy
Szukasz sposobu na wzmocnienie relacji z klientami i zwiększenie sprzedaży? Program lojalnościowy na stronie może skutecznie działać w różnych firmach. Po każdym zakupie klient może otrzymać punkty, które później wykorzysta na zakup kolejnego produktu. Albo po przedłużeniu ubezpieczenia klient zdobywa punkty, które obniżają jego koszty w kolejnych latach.
Kreator stron docelowych
Dzięki tej funkcji możesz łatwo dodawać nowe strony docelowe i dostosowywać ich układy za pomocą metody "przeciągnij i upuść". Możesz dodawać poszczególne sekcje i bloki, a także z łatwością nimi zarządzać. Drupal daje wiele możliwości stworzenia takiego kreatora, więc wybierzemy taki, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
Podstrona Aktualności
Możesz mieć prostą podstronę z listą wiadomości posortowanych według daty i osobną stronę dla każdej aktualności, w tym treści i grafiki. Inną opcją jest złożona podstrona z kategoriami newsów, tagami i wyszukiwaniem fasetowym. Strona z aktualnościami zawiera polecane artykuły i sekcje komentarzy oraz opcje udostępniania. Redaktorzy mogą dodawać do niej złożone galerie i osadzać tweety. Mogą również zarządzać całą podstroną wiadomości.
Kalkulator finansowy
Obliczasz ratę kredytu, składkę ubezpieczeniową lub zwrot z inwestycji? Możemy stworzyć kalkulator finansowy, który poradzi sobie z każdym rodzajem danych wprowadzonych przez użytkownika. Jedyne, co musisz zrobić, to określić przeznaczenie takiego kalkulatora. Dołożymy wszelkich starań, aby wyglądał on intuicyjnie i przejrzyście.
Filtry wyszukiwania do zawężania wyników
Niektóre strony internetowe muszą zawierać dużo treści. Jednak w takiej sytuacji użytkownikom może być trudno znaleźć to, czego szukają. Dzięki funkcji wyszukiwania fasetowego mogą filtrować wyniki. W tym celu podczas wyszukiwania używają różnych parametrów, które można określić jako pomocne (np. rodzaj pożyczki lub notowania giełdowe).
Integracje z systemami zewnętrznymi
Nie musisz tracić czasu na przełączanie się między różnymi narzędziami. Możemy zintegrować Twoją witrynę z systemami, z których korzystasz na co dzień i umożliwić dwukierunkową komunikację. Na przykład dane z formularzy kontaktowych na stronie internetowej mogą trafiać bezpośrednio do systemu CRM. A oferty pracy z systemu HR mogą być automatycznie przesyłane na stronę internetową.
Zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa
Dzięki Drupalowi strona poświęcona usługom finansowym jest niezwykle bezpieczna, gdyż system domyślnie zawiera rozwiązania takie jak zaawansowane zarządzanie uprawnieniami czy raportowanie błędów. Możemy sprawić, że Twoja witryna będzie jeszcze bezpieczniejsza, dodając moduły do automatycznego blokowania niepożądanych adresów IP, definiowania złożonych polityk haseł i obsługi automatycznych audytów witryny.
Strona z usługami finansowymi - case study domu maklerskiego
Posiadasz już stronę na Drupalu?
Przeczytaj więcej o stronach dla usług finansowych na naszym blogu
Dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem oraz prezentujemy zebrane inspiracje dla stron finansowych.