_

Utrzymanie i wsparcie Drupala

My zajmiemy się Twoją stroną internetową lub aplikacją na Drupalu, a Ty zyskasz czas, aby w pełni skupić się na rozwoju swojego biznesu.

Jak możemy Ci pomóc?

-

Naprawa błędów

Pomożemy Ci w kwestiach związanych z CSS, JavaScript, PHP, Drupalem i innymi. W przypadku wystąpienia błędów lub problemów, reagujemy bardzo szybko. Nasi programiści płynnie przechodzą z realizacji bieżących zadań do naprawy błędów.

-

Aktualizacja zabezpieczeń Drupala

Regularnie przeprowadzamy aktualizacje rdzenia i modułów Drupala, ponieważ nowe wersje zawierają zazwyczaj poprawki bezpieczeństwa i ulepszone funkcje. Wiemy, jak przeprowadzić nawet najbardziej skomplikowaną aktualizację, aby nie zakłóciła funkcjonowania Twojego biznesu.

-

Ciągły rozwój strony

Biorąc pod uwagę Twoje aktualne potrzeby, możemy wesprzeć Cię w rozwoju strony internetowej lub aplikacji, poświęcając na to do 150 godzin miesięcznie. W ramach współpracy możemy np. dodać nowe integracje lub stworzyć landing page.

Utrzymanie i wsparcie Drupal - plany subskrypcji

NazwaStarteraktualizacje bezpieczeństwastały DEVELOPMENT
Dedykowany Project Manager i programista przypisany do projektuTakTakTak
Kopia Twojej strony do testówTakTakTak
Czas reakcji na zgłoszenia błędów P16h4h1h
Automatyczny uptime monitoring 24/7TakTakTak
Monitoring aktualizacji bezpieczeństwa DrupalaTakTakTak
Aktualizacje bezpieczeństwa Drupala wliczone w opłatę miesięcznąNieTakTak
Infrastruktura do testów automatycznych i wdrożeńTakTakTak
Dostęp ad hoc do specjalistów (DevOps, designerów etc.)TakTakTak
Narzędzia do komunikacji i zarządzania projektami (Jira, Slack)Jira, E-mailJira, E-mailJira, E-mail, Slack, spotkania wideo
Support 24h
(opcjonalnie)
NieNieTak
Opłata miesięczna 429 złOd 1099 zł Skontaktuj się
Godziny prac programistycznych w miesiącu00Od 10
Koszt roboczogodziny po przekroczeniu pakietuSkontaktuj sięSkontaktuj sięSkontaktuj się
Onboarding (jednorazowo)1200 zł1200 zł1200 zł

Jak wygląda współpraca z Droptica?

1.

Zapoznaj się z poniższymi planami subskrypcji wsparcia Drupala i wybierz ten, który odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli nie wiesz, na co się zdecydować, skontaktuj się z nami, a pomożemy dobrać model współpracy do Twojego projektu.

2.

Po ustaleniu szczegółów współpracy i dopełnieniu niezbędnych formalności, przeprowadzamy onboarding. Podczas tego procesu analizujemy Twoją stronę internetową pod kątem bezpieczeństwa, aktualizacji i istniejących procedur. Przygotowujemy również bazę do dalszej pracy nad witryną.

3.

Rozpoczynamy realizację usługi wsparcia Drupala. Tworzysz dla nas zadania w Jira, a my analizujemy je i szacujemy potrzebny czas. Następnie przenosimy zadania do kolejki Ready to start i wykonujemy jedno po drugim.

Mamy na swoim koncie ponad 80 certyfikatów Acquia i bogate portfolio projektów, co czyni nas sprawdzonym partnerem w zakresie wsparcia i rozwoju Drupala. Nasi specjaliści zadbają o to, aby Twoja strona lub aplikacja internetowa była aktualna, bezpieczna i działała bez zarzutu. A jeśli zechcesz skorzystać z ulepszeń programistycznych, otrzymasz je również w ramach usługi wsparcia Drupala.

Usługi wsparcia Drupala - case study

Ekran komputera z odświeżoną przez Droptica stroną internetową na Drupalu należącą do Exide Group.

 

Exide Technologies jest producentem akumulatorów dla sektora przemysłowego i motoryzacyjnego. Zajmuje się projektowaniem i rozwojem zaawansowanych rozwiązań w zakresie magazynowania energii.

W ramach usługi wsparcia Drupala dla Exide Group usunęliśmy starszy kod, zaktualizowaliśmy moduły Drupala, wdrożyliśmy nowy projekt strony internetowej i dodaliśmy ulepszenia SEO.

Ulepszymy Twoją stronę na Drupalu,

aby szybciej zobaczyć wyniki

Mało wydajna strona internetowa przynosi straty finansowe każdego dnia.
Wpływa również na doświadczenie użytkownika i powoduje ryzyko, że odwiedzający nie wrócą.
Znamy sposoby na rozwiązanie problemów z witryną na Drupalu.

Jak działa usługa wsparcia Drupala?

-

Monitorujemy stronę pod kątem aktualizacji zabezpieczeń i czasu pracy, i czekamy na Twoje zgłoszenia.

-

Kiedy chcesz coś zrealizować, dodajesz zgłoszenie do naszego systemu

-

Nasi specjaliści analizują każde zgłoszenie i dokonują estymacji

-

Po zatwierdzeniu wyceny przystępujemy do pracy

-

Kiedy zgłoszenie jest ukończone, przesyłamy je na serwer demo, abyś mógł je przejrzeć

-

Zaakceptowane zmiany są wdrażane na gotową stronę

Elementy uwzględnione w każdym planie wsparcia Drupala

-

Umowa SLA o czasie reakcji na incydenty na stronie

-

Automatyczny monitoring strony 24/7

-

Monitoring aktualizacji zabezpieczeń

-

Serwery przejściowe i testowe

-

Infrastruktura do automatycznego testowania i wdrażania na serwery

-

Doraźny dostęp do naszych specjalistów (DevOps, Design)

-

Narzędzia do komunikacji i zarządzania projektami (Jira, Slack)

Zapewniamy wsparcie Drupala 24/7

Użytkownicy Twojej strony internetowej oczekują dostępu do niej zgodnie z ich preferencjami - czy to o świcie, czy w środku nocy, nie tylko w standardowych godzinach pracy. Rozumiemy to, dlatego oferujemy wsparcie Twojej witryny na Drupalu 24/7, dbając o to, by zawsze działała jak najlepiej.

Współpracuj z nami, aby uzyskać stałe, całodobowe wsparcie strony i spokój ducha. Sprawdź usługę:

  • Dostępność poza godzinami pracy: 16:00 - 8:00 CET

  • Nasi eksperci są w gotowości, aby naprawić krytyczne błędy i incydenty (błąd jest uważany za krytyczny, gdy cała witryna przestaje działać i nie reaguje prawidłowo).

  • Standardowe zadania programistyczne są obsługiwane w godzinach pracy (8:00 - 16:00 CET).

Nasi specjaliści realizują wsparcia Drupala 24/7 dla strony internetowej, aby dbać o jej działanie.

Korzyści z naszych usług wsparcia Drupala

-

Dedykowany zespół wsparcia, który można łatwo rozszerzyć

-

Szybka reakcja i wdrażanie nowych
aktualizacji

-

Przejrzysty i sprawdzony proces wsparcia oraz utrzymania

-

Duże doświadczenie we wspieraniu firm różnej wielkości i z wielu branż

-

Automatyzacja procesów programowania i testowania (Visualception, Codeception)

-

Wysoka dbałość o jakość kodu strony (przegląd kodu, pull requests w GIT)

 

Co to jest onboarding?

To pierwszy etap realizacji naszej usługi wsparcia Drupala, w trakcie którego:

  • przeprowadzamy audyt bezpieczeństwa strony internetowej i opracowujemy nasze zalecenia dotyczące ulepszeń,
  • wprowadzamy Twoją witrynę do kontroli wersji (jeśli nie znajdowała się wcześniej w systemie GIT),
  • tworzymy kopię Twojego serwisu na naszych serwerach.

W ramach ostatniej czynności tworzymy także osobne środowisko programistyczne. Dzięki temu Ty zyskujesz kopię demonstracyjną swojej witryny, a my – miejsce, gdzie możemy dodawać wszelkie wprowadzane zmiany, abyś mógł je przetestować przed wdrożeniem na produkcję. Kolejnym istotnym działaniem, wykonywanym przez nas podczas onboardingu, jest tworzenie skryptów do automatyzacji wdrażania nowych zmian na serwer produkcyjny. Zajmuje to zwykle do trzech dni, ale pozwala zaoszczędzić dużo czasu w kolejnych fazach pracy nad stroną.

Chcesz zbudować coś większego?

Co mówią o nas klienci?

Droptica realizuje wszystkie zadania na czas i w ramach założonego budżetu, zapewniając doskonałą komunikację. Zespół jest responsywny, dostępny i gotowy do analizowania oraz rozwiązywania problemów.

CEO Agencji Marketingowej

Przeczytaj więcej o wsparciu i utrzymaniu Drupala na naszym blogu!

Przeczytaj nasze artykuły o procesie wsparcia Drupala oraz wskazówki dotyczące utrzymania witryny na Drupalu.

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz i powiedz nam więcej o potrzebach wsparcia dla Twojej witryny.

Po wysłaniu formularza nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twoich oczekiwań.