Przykład wdrożenia optymalizacji SEO
Potwierdzeniem naszej wiedzy eksperckiej z Drupala są nie tylko realizacje i opinie klientów, ale również treści na blogu
Zobacz kilka przykładowych wpisów związanych z SEO:
Co zawiera audyt SEO dla Drupala
Zależnie od wielkości i struktury strony audyt może zawierać od kilkunastu do kilkudziesięciu stron. Audyt to długa lista rekomendacji.
Znajdziesz tam informacje o tym, jak zoptymalizować na swojej stronie m.in. następujące elementy:
Powyższa lista to tylko część możliwych zmian na stronie w celu optymalizacji pod wyszukiwarki. Do każdej strony podchodzimy indywidualnie, wdrażamy najskuteczniejsze metody i szukamy jak największej ilości możliwych zmian do wprowadzenia, aby zwiększyć ruch z Google.
Procedura audytu
Wykonanie audytu to kilka standardowych kroków. Pierwszym z nich jest zawsze wycena.
Wycena jest potrzebna, ponieważ serwisy na Drupalu są różnej wielkości. Mniejsze serwisy wymagają niewiele pracy przy
audycie. Przy bardziej rozbudowanych serwisach, zrobienie dobrego audytu wymaga znacznie więcej czasu.
Cała procedura wygląda następująco:
- Wycena
- Audyt
- Raport
- Opcjonalne wdrożenie rekomendacji