Jednym z głównych wyzwań była integracja nowego systemu intranetowego z istniejącymi aplikacjami i systemami w firmie: Active Directory, system kadrowy i książka telefoniczna.
System intranetowy dla firmy Telefonia DIALOG S.A. - DIALOGOWNIA
Celem projektu było zwiększenie zaangażowania pracowników w życie firmy poprzez nowe funkcje i wygląd serwisu intranetowego. W firmie funkcjonował intranet oparty na Joomli. Była to prosta strona internetowa służąca głównie do publikacji aktualności.
W czasie rozpoczęcia projektu (początek 2011 roku) roczne przychody firmy Telefonia DIALOG S.A. wynosiły 546,3 mln zł a zysk netto 84,72 mln zł. W firmie pracowało ponad 1000 osób w różnych miejscowościach.
Firma wybrała Drupala jako platformę dla intranetu, ponieważ miała już inne serwisy oparte o ten system i była zadowolona z elastyczności oraz skalowalności Drupala.
W projekt było zaangażowanych od 3 do 7 osób, zależnie od etapu (programiści, testerzy, grafik, project manager, analityk).