Blog /E-commerce

Tutaj znajdziesz pomysły i przykłady rozwiązań e-commerce.

Jeśli budujesz e-sklep lub chcesz sprzedawać produkty cyfrowe, pobieralne lub w modelu subskrypcji, podpowiadamy jak tego dokonać z ekosystemem Drupal Commerce.

Integracje płatności ze sklepem internetowym na Drupalu. Design, który wpływa na wzrost konwersji. Wykorzystanie opensource'owego system Sylius do budowy spersonalizowanego e-sklepu. Niezbędne funkcjonalności aplikacji e‑commerce. Albo zwiększenie sprzedaży z urządzeń mobilnych. To tylko kilka z wielu tematów, które tutaj znajdziesz.

Firmy e-commerce wymagają solidnego, skalowalnego i konfigurowalnego rozwiązania, aby sprostać zmieniającym się potrzebom klientów. Wiele z nich zmaga się ze sztywnymi platformami, wysokimi kosztami operacyjnymi i obawami o bezpieczeństwo, co ogranicza ich potencjał wzrostu. Drupal Commerce zapewnia elastyczne i bogate w funkcje rozwiązanie typu open source, które umożliwia firmom tworzenie dostosowanych doświadczeń e-commerce z pełną kontrolą nad funkcjonalnością i skalowalnością.

Wielu twórców kursów online zastanawia się, jak efektywnie zarządzać sprzedażą oraz automatycznym przyznawaniem dostępu do treści edukacyjnych. Dzięki Drupalowi i dostępnym modułom możemy zbudować w pełni funkcjonalny sklep internetowy, który nie tylko obsłuży płatności, ale także automatycznie przypisze użytkowników do zakupionych kursów. Zachęcamy do przeczytania artykułu lub obejrzenia odcinka z serii Nowoczesny Drupal.

Magento to platforma e-commerce, która słynie z wydajności, możliwości dostosowania i bogatego zestawu funkcjonalności. Nic więc dziwnego, że po to narzędzie do budowy swoich sklepów internetowych sięga wiele znanych marek na całym świecie. W tym artykule przyjrzymy się kilku inspirującym przykładom, w których Magento posłużyło jako fundament dla witryny sprzedażowej. Sprawdzimy, jakie ciekawe rozwiązania zostały zastosowane w tych serwisach.

Najlepsze platformy sprzedażowe umożliwiają firmom i indywidualnym sprzedawcom prezentację, promocję i sprzedaż swoich produktów lub usług. Charakteryzują się łatwym dostępem, szerokim zasięgiem i różnorodnymi narzędziami wspomagającymi handel. W tym artukule podajemy subiektywne zestawienie przykładów internetowych serwisów typu marketplace z podziałem na modele biznesowe B2C, C2C oraz B2B, które mogą stanowić inspirację dla budowy własnej platformy.

Czy chciałbyś zaoferować w swoim sklepie internetowym opcję płatności cyklicznych? Jeżeli tak, ten artykuł jest dla Ciebie. Dowiesz się, jak skonfigurować drupalowy moduł Commerce Braintree umożliwiający obsługę płatności za pomocą bramki Braintree, jak powiązać ją z kontem PayPal, a także jak przetestować i z sukcesem uruchomić to rozwiązanie na swojej platformie Drupal do sprzedaży online. 

Samo zbudowanie sklepu internetowego to dopiero początek. Kiedy już stworzysz taką witrynę, musisz zadbać o jej widoczność w sieci, dobre doświadczenia użytkownika i utrzymanie sprzedaży na wysokim poziomie. W osiągnięciu tego wszystkiego pomogą Ci dodatkowe narzędzia e-commerce, które możesz zintegrować z platformą online używaną w Twojej firmie.

W konkurencyjnej rzeczywistości e-commerce, Magento stało się jednym z najlepszych wyborów dla firm działających online na całym świecie. Przykładem jego wyróżniających się cech jest płynna obsługa płatności, którą oferuje. Ten artykuł zagłębia się w złożoność integracji bramek płatniczych Magento, niezbędnego elementu każdego udanego biznesu w internecie.

Dynamiczny rozwój e-commerce w ostatnich latach zmienił oblicze biznesu. Firmy przemysłowe muszą dostosować się do nowej rzeczywistości, w której negocjacje i transakcje są w znacznym stopniu prowadzone w sieci. Rozwiązania e-commerce dla branży przemysłowej mogą zwiększyć rozpoznawalność marki, a także poprawić jej wyniki sprzedażowe i pozwolić na redukcję kosztów. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto rozważyć zbudowanie strony e-commerce dla firmy przemysłowej.

Internet stał się dziś głównym miejscem szeroko rozumianej sprzedaży. Wzrost zapotrzebowania na usługi e-commerce bezpośrednio przekłada się na szybki rozwój tej technologii. To, co było standardem jeszcze dziesięć lat temu, może być już przestarzałe i nieadekwatne w warunkach pędzącego postępu. W tym artykule chcielibyśmy przedstawić jedną z możliwych dróg, którą można obrać przy budowaniu platformy e-commerce oraz korzyści, jakie niesie za sobą podejście headless.

Masz biznes e-commerce w modelu B2B i zastanawiasz się, jakie rozwiązania warto wykorzystać, żeby zachęcić klientów do skorzystania z Twojej oferty? Wdrażanie nowoczesnych funkcjonalności jest niezbędne do utrzymania konkurencyjności i zagwarantowania Twoim klientom dobrych doświadczeń podczas interakcji ze sklepem internetowym. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj najważniejsze trendy e-commerce dla B2B w 2023 roku.

MG 1202 Blur

Porozmawiajmy o Twoich projektach