Blog /Biznes i Project Management

Jak budować skomplikowane produkty, kiedy wymagania rynku dynamicznie się zmieniają? Czym kierować się przy wyborze platformy CMS?

W tej kategorii znajdziesz odpowiedzi na pytania odnośnie budowy i zarządzania profesjonalną witryną internetową. Dowiesz się m.in., dlaczego warto skorzystać z technologii open source oraz co można zyskać dzięki prototypowi strony.

Ponadto znajdziesz informacje na temat przygotowania briefu dla agencji webowej, a także zobaczysz inspirujące przykłady stron na Drupalu.

Według analizy, którą przeprowadziłem na platformie LinkedIn, około 76% wszystkich agencji cyfrowych liczy nie więcej niż 50 pracowników. To bardzo duży odsetek. Z taką konkurencją wiążą się konkretne wyzwania, z którymi te niewielkie firmy muszą się mierzyć, by wyróżnić się na rynku. Na podstawie wieloletnich doświadczeń we współpracy z agencjami zebrałem najważniejsze problemy, przed którymi stają małe agencje. Wszystko po to, by lepiej zrozumieć, jak je rozwiązać.

Podczas planowania nowego projektu, każda mała decyzja po stronie zarządu, inwestorów lub interesariuszy ma istotny wpływ dla jego przyszłości. Aby dane oprogramowanie adresowało wymagania biznesowe, ważne jest odpowiednie planowanie, weryfikacja pomysłów oraz zdefiniowanie zakresu projektu. W Droptica pomagamy w opracowywaniu materiałów ułatwiających proces komunikacji z osobami decyzyjnymi. Jak to dokładnie wygląda? Dowiedz się z artykułu. 

Dobrze dobrane narzędzia i procesy w firmie webdeveloperskiej to jeden z głównych czynników wpływających na satysfakcję klientów. Bez dbania o ten aspekt, projekty często są opóźnione, nie jest zachowana odpowiednia jakość i w efekcie klienci nie są zadowoleni. Zobacz, jak na bazie ponad dziesięciu lat doświadczenia w Droptica, dobraliśmy narzędzia do wspomagania budowy aplikacji webowych i serwisów internetowych. 

Rynek produktów cyfrowych się zmienia. Coraz trudniej jest przebić się z czymś nowym jako startup lub zbudować system do użytku wewnętrznego w organizacji, który rzeczywiście będzie lepszy od gotowych rozwiązań SaaS. Kluczem do sukcesu jest skuteczność w planowaniu budowy produktu IT. Jedną z niezastąpionych praktyk podczas fazy koncepcyjnej projektu jest Proof of Concept.

Wzmianki na temat Twojej marki w sieci mogą powiedzieć Ci wiele o opiniach Twoich klientów. Możesz się dowiedzieć, jak konsumenci mówią o Twoich usługach i produktach w mediach społecznościowych i na forach dyskusyjnych. Na rynku istnieje wiele ciekawych narzędzi do monitorowania wizerunku firmy w Internecie. Warto wybrać taką platformę, która będzie najlepiej odpowiadać Twoim potrzebom. Oto zestawienie ośmiu profesjonalnych narzędzi, które mogą Cię zainteresować.

Praca redaktora lub wydawcy nie jest łatwa — to ciągła pogoń za materiałami, które uzyskają popularność wśród czytelników, praca ze słowem pisanym… i ludźmi zatrudnionymi w redakcji lub wydawnictwie. Stworzyliśmy listę praktycznych narzędzi, które wspomogą w codziennym wykonywaniu obowiązków osoby zajmującej się redagowaniem i publikacją treści.

W złożonym świecie rozwoju oprogramowania klienci często znajdują się na rozdrożach, podejmując decyzje o współpracy z daną firmą. Zrozumienie niuansów procesu decyzyjnego jest istotne zarówno dla dostawców usług, jak i ich odbiorców. W tym wpisie zagłębimy się w różne przeszkody utrudniające podejmowanie decyzji i przyjrzymy się, w jaki sposób Droptica, wraz ze swoim zespołem sprzedażowym, pomaga klientom radzić sobie z tymi wyzwaniami.

Prowadzisz agencję ubezpieczeniową? A może chcesz rozbudować swoją obecną stronę i wdrożyć nowe rozwiązania? W poniższym artykule przedstawiam kilka przykładów witryn z tej branży, które mogą stać się dla Ciebie inspiracją do pracy nad serwisem internetowym, którego celem powinno być zwiększenie konwersji.

Zespołowe opracowywanie publikacji firmowych jest dobrym krokiem w kierunku zagwarantowania ich wysokiej jakości. Współpraca na tym polu powinna być jednak uporządkowana, żeby szybciej wychwytywać błędy i zapobiegać umieszczeniu na stronie internetowej niedopracowanego materiału. W tym celu warto wykorzystać starannie zaplanowany przepływ pracy nad publikacjami. Co to takiego i jak go zaprojektować?

Stosując na swojej stronie internetowej oraz w działaniach marketingowych dynamiczną treść (eng. dynamic content), poprawisz doświadczenia użytkowników i osiągniesz lepszą konwersję. Możesz dopasować różne warianty elementów w witrynie do zachowań i przyzwyczajeń odwiedzających. W tym celu konieczne jest zbieranie i przetwarzanie informacji o ich aktywności. Dowiedz się więcej na ten temat z naszego artykułu.

MG 1202 Blur

Porozmawiajmy o Twoich projektach